Tu cum te pozitionezi profesional?

Tu cum te pozitionezi profesional?

Conceptul de brand personal este omniprezent in discutiile despre cariera si dezvoltare profesionala. Revista Forbes explica procesul de creare al unui brand personal afirmand ca este “exact ca si cel de creare a imaginii unui produs sau a unei companii” si subliniind ca “ aceleasi principii care se aplica pentru realizarea si consolidarea unui brand ca Nike, Campbell’s sau Honda se aplica si la nivel individual”. Practic, sustin cei de la Forbes, imaginea pe care reusesti sa o proiectezi despre tine ca om si ca profesionist dicteaza perceptiile celorlalti despre cine esti si ce stii sa faci.

Sunt foarte multe motive pentru care merita sa investesti in pozitionarea ta ca individ, dintre care cele mai importante ar fi:

  • Un brand solid te diferentiaza si te pozitioneaza cu un pas inaintea competitiei.

 

  • Prin faptul ca te definesti ca persoana, faci clara si celorlalti viziunea si misiunea ta, precum si rolul care ti se potriveste cel mai bine.

 

  • O imagine clara si transformarea numelui tau intr-un bun de valoare, ii face pe ceilalti sa-l respecte sau cel putin sa-l retina.

 

  • Un brand solid duce la o pozitionare ca expert intr-un domeniu de interes si ulterior la rolul potrivit si un castig mai bun din toate punctele de vedere.

 

  • O imagine buna, corelata cu o aliniere cu valorile individuale, iti creste atat increderea in tine cat si credibilitatea si increderea pe care o inspiri celorlalti.

 

Exista multiple metode de construire si consolidare a imaginii si a brandului tau, pe care le vom detalia in cel mai scurt timp intr-un articol.


  • Trimite un link catre aceasta pagina prin email.
  • Da share acestei pagini pe Twitter.
  • Da share acestei pagini prietenilor tai de pe Facebook!